“Marketeer!?” Yes! We hebben het hier over een doorgewinterde social media tijger die voor jouw koor/muziekvereniging de publiciteit, ticketverkoop, website, storytelling, zichtbaarheid, advertenties en interviews regelt. Zodat het juiste publiek op je tribune zit en je compleet uitverkocht bent! Klinkt dit als muziek in je oren? Meld je dan aan voor de nieuwe cursus Marketing voor koren & muziekverenigingen van Stipe.
Als vereniging heb je deze ‘social media tijger’ vaak niet in huis. Maar je beschikt wel over de inhoudelijke kennis en visie om te weten wat je de wereld wilt vertellen over jouw koor/muziekvereniging. Je staat immers middenin het project. Je kent niet alleen de inhoud, je bént het. Maar hoe zorg je dat je verhaal op een passende manier en op de juiste plek landt?
Tijdens deze basiscursus helpt cultureel marketeer Amarins Elzinga je op weg met het opstellen van een haalbaar, creatief en doelgericht marketingplan waar je mee verder kunt. Na het volgen van de cursus:
Over Amarins
Amarins Elzinga is als creatieve duizendpoot al geruime tijd werkzaam in het culturele veld vanuit verschillende functies (educator, producent, beeldende kunst coördinator, enz.). Vanaf 2017 is ze ook actief als marketeer voor diverse instellingen, festivals, galeries, theaters en gezelschappen.
Aanmelden
Meld je nu aan voor de cursus. Dit kan t/m woensdag 21 september 2022.