Een mooi project verdient de aandacht van het publiek! Maar hoe zorg je ervoor dat je culturele initiatief in de schijnwerpers komt te staan? En welke soort communicatie past het beste bij jouw project en het verwachte publiek?
Tijdens de workshop leggen we jouw strategie en de belangrijkste communicatiemiddelen onder de loep. Is er een verschil tussen het schrijven van een persbericht of een Facebookbericht? Is het nog zinvol om te adverteren of een poster te maken? Kun je de hele publiciteit via social media doen? Hoe zorg ik dat mijn project opvalt?
De praktijk wijst uit dat goed beeldmateriaal erg belangrijk is, maar waar vind je dat en wat wordt er eigenlijk onder ‘goed beeldmateriaal’ verstaan? Ook kijken we naar de begroting voor de PR, een onmisbaar onderdeel van de planning van een cultureel project.
Na deze workshop kun je zelf een gefundeerde en misschien wel een verrassende keuze maken over hoe je de PR gaat aanpakken voor jouw culturele project.
De docent is Marinus Pranger. Hij werkt als zelfstandig ondernemer voor festivals en tentoonstellingen zoals Into Nature art expedition en Oerol.
Aanmelden
Meld je nu aan. Dit kan tot maandag 21 september 2020.
In het kader van COVID-19 heeft Keunstwurk een deelnemersprotocol opgesteld volgens de richtlijnen van het RIVM. Neem dit protocol van te voren door. Je ontvangt het tevens bij aanmelding met aanvullende richtlijnen, indien van toepassing.